środa, 16 maja 2012

Sukienki

Hej kochane! Dziś skończyłam ten okropny okres matur , ustna z polskiego- zdecydowanie większy stres niż przypuszczałam , poszło :))) Misja na organizowanie konkursu na blogu nadal oczekuje na jakikolwiek odzew z Waszej strony.:) 16 maja oznacza że mija kolejny-26-miesiąc od kiedy jestem z Kubą:) Chciałabym aby tak było jak najdłużej :)) byliśmy dziś w kinie na filmie Projekt X jak ktoś lubi imprezować może to obejrzeć :) chociaż zdecydowanie lepszym pomysłem jest poczekać aż film ten dostępny będzie z innych źródeł niż kino:) Uśmiałam się ,zdziwiłam ale przede wszystkim zapragnęłam trafić na taki balet;DD Uderzając w zupełnie inny temat ... Zbliża się Lato, co raz więcej ciepłych dni i słonecznych wieczorów ;) Z tej okazji niedawno zaczęłam szukać idealnej sukienki na letnie imprezy albo spacerki (ze zdecydowanym naciskiem na pierwszą część zdania) Przeglądając masę stron internetowych oferujących ciuszki natrafiłam na sklep w którym roi się od perełek jest to sklep Klikając w banner od razu przejdziecie na stronę tego sklepu, żeby mi, ani wam to nie umknęło dodam go też na listę bannerów znajdującą się obecnie po lewej stronie:) korzystając z wolnej chwilki pokażę Wam kilka wzorów które chętnie bym przygarnęła, zdecydować się muszę na jedną , mam nadzieję ,że pomożecie mi wybrać tę najciekawszą:) Najlepiej widać jak wygląda sukienka kiedy ktoś ją na sobie ma więc... Hope you like it! <3
Ta sukienka rzuciła mnie na kolana kolorem ,typowo wakacyjny model Wielbię bodycony dlatego w tej notce będzie ich pełno :)) Jeśli chcecie obejrzeć więcej zdjęć >>Klik<<
Właściwie to samo co wyżej w trochę innej wersji kolorystycznej, uwielbiam niebieskości szczególnie na lato i do opalenizny:) Ją możecie zobaczyć wchodząc >>TU<<
Wspaniałe połączenie letnich jasnych barw z ulubionym krojem wielu z nas , strasznie mnie zauroczyła i nie jest aż taka droga -w przeliczeniu nie wychodzi drożej niż w popularnych polskich sieciówkach :)powiedzcie mi jak się w nich nie zakochać ? >> KLIK <<
Ten sam krój co powyższa ,jednak patrząc na nią mam zupełnie inne odczucia :) zdecydowanie bardziej pasuje do mnie :) >>KLIK<<
Dla tych które cenią sobie wygodę-wersja bardzo podobna do tej która jest wyżej jednak posiada niezbędne według niektórych RAMIĄCZKA :) mieszam się już która jest najlepsza:)) >>KLIK<<
A tutaj coś w zupełnie innym stylu, delikatna, zwiewna,asymetryczna i zdecydowanie romantyczna myślę ,że to najlepsze przymiotniki określające tą sukienkę :) co myślicie? >>KLIK<<
Na deser zostawiłam dwie sukienki -całkowicie różniące się od pozostałych :) te dwie są idealne na wszelkiego rodzaju bale, imprezy o wyższym standardzie niż tylko zwykły klub, w takiej kreacji każda poczułaby się wyjątkowo :) Pierwsza , typowa klasyczna Nude z bardzo kuszącymi wycięciami , w połączeniu z dobrze dobranymi błyskotkami może stanowić coś wspaniałego!:) >>KLIK<<
Druga kojarzy mi się z taką typową bajkową kreacją typu Kopciuszek albo Piękna i Bestia każda z nas kiedyś prawdopodobnie marzyła żeby stać się taką księżniczką choć przez chwilę, myślę ,że w tej sukience przez chwilę można się tak poczuć :)) >>KLIK<< Mam nadzieję ,że notka przypadła Wam do gustu :) dobranoc :*

1 komentarz:

  1. Ladne, te dluzsze bardziej przypadly mi do gustu:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń